Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Na Severu – hladno!

Komentari (19) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 22 decembar 2009 15:24
Ljubiša Spasojević
Bravo Ana!!! Poslednja rečenica ti je najbolja!
Preporuke:
0
0
2 utorak, 22 decembar 2009 15:57
Aleksandar Pavić
Dnevnik tihe, potuljene, podmukle izdaje Kosova od strane Borisa Tadića i cele vladajuće koalicije.
Veoma efektno i konkretno, hvala autorki.
Preporuke:
0
0
3 utorak, 22 decembar 2009 18:55
Gordana Zecevic
Mislim da Vasa analiza stanja u Severnom delu Kosova i Metohije,odgovara stvarnom stanju stvari u pomenutom regionu.U pravu ste,Kosovo je Srbija,a narocito,Kosovo je ogledalo Srbije.Mislim da je uvek bilo bas tako.:)
Preporuke:
0
0
4 utorak, 22 decembar 2009 21:26
Zoran Bošković
Bravo Ana za vrhunske tekstove. Pišite češće.
Preporuke:
0
0
5 utorak, 22 decembar 2009 23:25
igorsima
Ovo su tekstovi koji nam trebaju. Bez obzira da li ima neko da ih čita ili nema.
Ovo je ona opipljiva istina. Možeš da je osetiš pod rukama.
Srž suštine.

Svaka čast autoru.
Preporuke:
0
0
6 utorak, 22 decembar 2009 23:54
Siniša
Proletos su bili „neredi u Brđanima“, iliti kratki komad o otkupu šiptarske zemlje, iliti pokušaj da se uzme još koji milion od matične države na račun istog, što su sa svoje strane „linije sukoba“ radili i Albanci, pa je na tom planu posao bio dobar za sve, jer novac ne zna za naciju, veru i rasu...


Nešto potpuno novo - Srbi i Albanci na KiM odlično sarađuju! (A možda i nije novo, samo sam neupućen)

Sjajan tekst, sve pohvale autorici!
Preporuke:
0
0
7 sreda, 23 decembar 2009 05:11
Vrt iz srpskog Toronta
Stidim se što sam SRBIN.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 23 decembar 2009 06:01
Čitalac
Ne bih da kvarim idilu, očigledno je da Anu po prvi put svi hvale ali primećujem da je autorka malo promenila stil. Ne napada kosovske Srbe kao ranije. Da li to znači da je promenila mišljenje ili se samo umorila od kritika? Tekst je lep, no autorka više nema potrebe dokazivati svoje umeće. Mogla bi biti malo konkretnija, mislim da sam već i ranije kritikovao tu manjkavost. Sve sam rekla - ništa nisam rekla, njen omiljeni način je pisanja. Neka onda svoj dar troši na literaturu a ne politiku. Tu se ipak mora biti malo određeniji.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 23 decembar 2009 07:50
Poručnik Spasić
Pa ne može biti hladnije nego ovde u Somboru, duva severac, uši otpadaju.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 23 decembar 2009 09:37
Jasna Simonović
Da, lepo i simpatično...

Ali! Kosovo je ogledalo "sveta"...(Suviše je ružno za ovako lepu Srbiju, osim ako "neko" ne upotrebi hitno čarobni štapić)

Samo ne znam šta su "domaći" tražili u "svetu" kad nisu našli najvažnije, "detelinu sa četiri lista"....

Srbija, kao nesuverena teritorija, može i večno da stoji u redu za EU dok se ne odene u rite gvozdenog zakonja i "šišmiš" nemorala...

Neutralna Srbija kao suverena država zasnovana na ljudskom pravu o samoopredeljenju i državnom pravu o nezavisnosti, svakako može više, mnogo više...Preko Atlantika...pa dalje...
Preporuke:
0
0
11 sreda, 23 decembar 2009 11:57
Dejan
Kao prvo, želeo bih da napomenem da sam pročitao svega nekoliko tekstova koje ste ovde objavili, po naslovima sam zaključio da je sadržaj koliko toliko sličan. Bez uvrede.
Ono što se provlači kao zajednička nit kroz sve tekstove je ideja "prihvatimo realnost" koja je toliko popularna među onima koji bi da zaborave. Ali kritika koja je skrivena iza ovih tekstova, po mom mišljenju, usmerena je na vlast u Srbiji. Ovo može izazvati zbunjenost kod svih koji uzimaju zdravo za gotovo to što pročitaju ali takođe može biti odraz nedovoljne hrabrosti da se pokaže na krivca. A krivac je vlast koja ne radi ono za šta je plaćena. Da poštuje Ustav i da ga brani uvek i svuda.
Naravno, ista preporuka važi i za vas ukoliko sam pogrešno protumačio vaše tekstove i ukoliko pišete kao što mislite...
Preporuke:
0
0
12 sreda, 23 decembar 2009 22:12
Milodan
Zanimljivo je da se ovde piše o Kosovi a ne o Kosovu i Metohiji. Da li je to greška, stav ili je prihvaćen zvaničan naziv ove nelegalno proglašene i od nekoliko desetina država priznate kvazi države. Sever KiM je specifična teritorija u kojoj u ogromnoj većini žive Srbi naslonjeni sa jedna strane na reku Ibar a sa severne strane na administrativnu liniju sa Srbijom. Ta administrativna linija je porozna, ima bezbroj "divljih" prelaza što omogućava snabdevanje, trgovinu pa i šverc sa obe strane. Koliko znam na tom prostoru postoji hidroelektrana Gazivode (ne znam ko je opslužuje i na koji je sistem "ukačena", na KEK ili EPS) koja svojom skromnom snagom može da zadovolji osnovne potrebe stanovništva tog dela Kosova i Metohije. Što se tiče političke situacije i tamo je, kao uostalom i ovde, do izražaja došla tradicionalna srpske nesloga. Šta je razlog tome, mogu samo da naslućujem. U svakom slučaju Srbima sa ovih prostora je mnogo lakše nego njihovoj sabraći koji žive u srpskim enklavama ili pomešani sa Albancima na preostalom delu Kosova i Metohije. Šta mi ovde u Srbiji treba da radimo da bi našim sunarodnicima bilo bolje na Kosovu i Metohiji? Priznajem, teško pitanje. Dosadašnja politika Srbije nije donela očekivane rezultate. Zašto? Kompleksno pitanje a odgovor veoma komplikovan. Bivši i sadašnji vlastodršci su pali na ispitu problema teritorijlne celovitosti Srbije i Srba na Kosovu i Metohiji i ako su to najmanje želeli. Ustav i skupštinske rezolucije nisu dovoljne za rešenje ovog problema. Ministarstvo za KiM, takođe, nije ispunilo očekivanja. Srbi na Kosovu i Metohiji su zbunjeni, jedno im se iz Beograda govori a tamo na Kosovu i Metohiji se nešto drugo dešava. Mnogi su pokolebani. To pokazuje i izlaznost na "njihovim" lokalnim izborima. Ne postoji konsenzus ni tamo ni ovde. Nema strategije. Međunarodna podrška je jalova, ništa konkretno. Povratak privremeno raseljenih lica je ispod svakog očekivanja. Dobro, neki su se ovde "integrisali" ali većina njih nije. Veliki problem.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 24 decembar 2009 10:11
dragisa
Ne mogu da verujem sta ova devojka pise.Toliki pesimizam pa to je neverovatno, osim ako nije placena za to,ko zna, nikad se ne zna.vidim da negativno govori o M.Jaksicu,sramota..Covek je uvek predvodio narod kad je bilo tesko.a zasto su njemu i m.ivanovicu pretili zatvorom za one punktove sto su spaljeni..itd.njoj su verovatno bolji ovi iz SLS kojima Albanija daje pare za Gracanicu.Gore navedeni tekst je istina ali sta je bolja materijalna situacija u uzoj Srbiji,osim sa strujom..ocigledno da Ana nema *sirok pogled na prostor oko sebe* .Zalosno..sacuvaj boze..
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 24 decembar 2009 18:13
Nikola
@Čitalac. Sada o Marku Jakšiću, mislim s`pravom, ali sa velikim zakašnjenjem. Kada u Leposaviću, Kosovskoj Mitrovici.... padnu ŽUTI (a tamo se veoma često pada i diže)lepo će nam opisati kako i dalje pada ``beli sneg`` i u tu idilu ubosti Vuka Antonijevića, opet s`pravom, ali opet sa velikim zakašnjenjem.
Preporuke:
0
0
15 petak, 25 decembar 2009 06:10
Nenad bg
Iz svake Anine priče izbija ista poruka "prihvatite stvarnost", "izgubili ste" i ostalo. Lukavije od LDP-a, jer je ona kao neki patriota a govori gore od njih. Nikola, objasnite nam vi ono što Ana neće, ili ne sme, pa da znamo i mi. Ona od početka piše loše o Marku samo očigledno slabo stoji sa hrabrošću da imenuje bilo koga. Sad mi je čak delovala kao da ga brani, jer kaže kako je on ipak bio neki faktor, ali to se kod nje nikad ne zna. Dragiša, slažem se s vama. To je defetizam. Priznajem joj informisanost ali stvarno neka bude konkretnija. Hvala.
Preporuke:
0
0
16 petak, 25 decembar 2009 22:30
Nikola
@Nenad Bg. Dva puta sam komentarisao jedan Anin tekst. Ne sećam se tačno koji. Ni jednom mi administrator nije dozvolio da moj komentar bude objavljen. Mislim da Ana nije dorasla materiji o kojoj piše. Ovo gorovim zato sto sam 50 godina živeo na prostoru o kome ona piše. Lično poznajem i Marka Jakšića i Vuka Antonijevića.O prilikama koje tamo vladaju da i ne govorim. U pravu je jedino što u po nekom njenom tekstu provejava(ako se ne varam) činjenica da Država Srbija preko svojih sramno manipuliše sa Srbima koji nemaju gde do da tamo ostanu. Veoma bi me obradovalo da Ana Radmilović napiše na čemu počiva i ova i prethodna vlast u Srbiji, dojadilo mi je (mislim i većini koji su vezani za Kosovo i Metohiju) da slušamo parafraze ili citate Čede Jovanovića. Realnost je....., kao da je išla na konsultacije u Sloveniju. Realnost jeste, ali Srbija će MORATI da tu realnost promeni. To je obaveza bilo koga ko vodi ovu državu.
Preporuke:
0
0
17 nedelja, 27 decembar 2009 02:27
Stijo
Nije ovdje u pitanju za koga ona navija ili šta ona misli. Čak ni spominjanje Vuka Antonijevića (starog Leposavca!) ili Marka Jakšića (porijekom Kolašinca-Zubin Potok) već to da oni žive u srpskom dijelu KiM, gdje je život manje-više sličan ili čak bolji nego u ostalom dijelu Srbije.
Neznam dje se dene priča o enklavama a o sjeveru i o Vuku Antonijeviću manite se priča, lako je Vuku da se folira i da osvaja vlast u Leposaviću, jer u Leposaviću nemate opoziciju, svi su POZICIJA!
Dobio je DS lokalne izbore u Leposaviću jer je Bogdanović tu malo ministarstvo isprsio (tj. isfinansirao) i DS dobija!
Inače poredjenje Vuka i Marka je izlišno, Marko se borio na tom mostu svaki put a nešto ne viđeh Vuka Gorskoga da se pomolio dalje od Balabana ka Mitrovici!
Preporuke:
0
0
18 sreda, 30 decembar 2009 16:21
Teodora
Mislim da Ana treba svoj talenat da koristi za pisanje kratkih priča, odnosno za književnost. Složila bih se s komentatorom da gospođa Ana nije dorasla ovako ozbiljnim temama.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 30 decembar 2009 21:37
milena
Dobar tekst Ana.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner